Ja Rule Feat. Case - Livin' It Up




Стил: Всички
Гледания: 106
Добавено от: Salvatore на 21 Септември 2017г.
Гласувай / 24ч
ръка нагоре 0 ръка надоло 0
-------------------------------
общо:
0

Оригинален текст

Yeah, yeah, yeah
We all my
Yeah
C'mon, c'mon, uh
To all my bitches that be givin' it up, uh
To all my niggas that be livin' it up, we say
To all my bitches that be givin' it up, ah
C'mon

Baby, you're such a typical, everyday, one night thing
It's a physical, I'ma fuck, you tonight thing
Fuck, knowing your name, get your ass in the Range
And rollover, gettin' blown while blowing the doja

Bring head to a closure, that's a good bitch
Before it's all over, I'ma leave this bitch
Probably treat this bitch, smoke better
'Cause if you ain't know, gangstas and hoes go together

Poppin' my collar, partna, who in the spot?
Baby, rule in the spot
In the mug and the watch, love me
Half the hoes hate me, half them love me
The one's that hate me only hate me 'cause they ain't fucked me

And they say I'm lucky
Do you think, I've got time to fuck all these hoes?
And do all these shows?
Or flight in the lama, Dodge and White Rolls
Uh-oh, another episode

What, do I do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh

What, you do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, do I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh
My love for you, c'mon

Bitches, just wanna hold the name exactly
That's why they suck dick with more passion than apples
And I ain't mad at'cha, never leave you alone
'Cause we fucks when I'm home, phone sex when I'm gone

We both grown, both got minds of our own
Bust our freaks off like old dog and Love Jones
Been, in many zones, baby, one hoe, two hoes
Fuck prizzy bitches, the hoes that do bono

But you know, the Rule be livin' it up
And got all these hoes, givin' it up
I like a little Rule baby, how cute are you?
With a body that rides all sexual

I got a stick, I'll ride right next to you
Do a dough nut and cut, and I'll open it up
On the freeway, dick in her mouth, foot on the clutch
Rule bitch, not givin' a fuck

What, do I do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh

What, you do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, do I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh
My love for you, c'mon

C'mon, we get high
C'mon, we get ride
C'mon, we get live
Live yo' life

Love you so sexy, I just want you next to me
Your whole vibe, like you high on Ecstasy
'Cause ain't nuthin' but an 'E' thang baby
I know that pussy wet like crazy

I wanna feel your passion, come when you ask me
Laugh when you cry, cry when you laughin'
But ain't nothin' happenin'
The bitch got a little too high

Picked up my ride and started crackin'
The radio blastin' 'Between Me And You'
But you ain't on the low with
That freak shit you do

I thought you knew
(What I do?)
Know I know
(What you do?)

'Cause it's been a good night, your head ain't right
Like Teddy P, let's 'Turn Off The Light'
And grind it out, takin' no times out
'Til the sun come out, bitch, when you find out

What, do I do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh

What, you do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, do I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh
My love for you, c'mon

What, do I do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh

What, you do?
To all my niggas that be livin' it up, we say
What, do I do?
To all my bitches that be givin' it up, uhh
My love for you, c'mon

C'mon, we get high
C'mon, we get ride
C'mon, we get live
C'mon, it's my time
[Unverified]
Няма наличен превод към тази песен!

 

Добави превод
Още от този изпълнител(и)





Shakira feat. Wyclef Jean - Hips Don`t Lie
Flipsyde feat. Piper - Happy Birthday
TaniChka feat. SteN - До мен остани
DJ Simos feat Spyros Saramantis - Stou kathreyti to gyali
Alexunder Base feat Lys - Drums
Dj sava feat. connect-r - The reason
Tiesto feat.bt - Break my fall
Антонина feat DJ Ники - Welcome to Bulgaria
Преслава feat. DJ Jerry - Не ми говори за любов
Gabrielle feat East 17 - If You Ever
Armin Van Buuren feat Jaren - Unforgivable
Eminem feat rihanna - Love the way you lie
Katy Perry feat Snoop Dogg - California gurls
Akcent feat. Amira - Push
feat. Kelly Rowland - Forever And A Day - Antoine Clamaran Remix
feat. Kelly Rowland - Forever And A Day
Israel Houghton feat. New Breed - I Will Search
Pete Yorn feat. Scarlett Johansson - Search Your Heart
feat. Kelly Rowland - Forever And A Day - Donaeo Dub Remix
feat. Kelly Rowland - Forever And A Day - Donaeo Remix
feat. Kelly Rowland - Forever And A Day - Antoine Clamaran Remix Edit
feat. Kelly Rowland - Forever And A Day - Mantronix Remix
Dean Martin feat. Ricky Nelson - My Rifle My Pony and Me
Json feat. Benjah - Hold Nothing Back
Ill Bill feat. Q-Unique & Sick Jacken - Apocalypse Now
Ell Cacal feat Ramon Martinez - lagrimas negras
Гергана feat Галин - Твоите думи
Anton Ishutin feat. Da Buzz - Without You
Krisko feat. Pavell & Venci Venc' - GEROI
Arando Marquez feat. Oana Radu - Pina Colada
Pink Elephant feat. Irene - The Unicorns
T1One & Shot feat Mary - Без остатка
Идефикс feat. 25/17 - Следопыт
Fat Joe Feat. R. Kelly - We Thuggin'
Ja Rule Feat. Case - Livin' It Up
City High Feat. Eve - Caramel
No Doubt Feat. Lady Saw - Underneath It All
Angie Martinez Feat Lil' Mo - If I Can Go
Outkast Feat. Killer Mike - The Whole World
Mary J. Blige Feat. Ja Rule - Rainy Dayz
Busta Rhymes feat. P. Diddy, Pharell (The Neptunes) - Pass the Courvoisier Part 2 (Remix)
JA RULE - Down For U
Truth Hurts Feat. Rakim - Addictive
'N Sync Feat. Nelly - Girlfriend (Remix)
No Doubt Feat. Bounty Killer - Hey Baby
Jennifer Lopez Feat. NaS - I'm Gonna Be Alright
Jennifer Lopez Feat. Ja Rule - Ain't It Funny
P. Diddy Feat. Usher & Loon - I Need a Girl (Part One)
ALEX & VLADI feat. NDOE - УЖ ГОВОРИМ
X feat. Garjoka - Дреме ми на кура






Коментари от сайта
Искаш да добавиш коментар? Влез в акаунта си или се регистрирай
Все още няма добавени коментари
Коментари от Facebook
Реклама